søndag 18. oktober 2009

...

Det skjer mye i en litens pike liv for tiden, derfor har denne bestemt seg for å prøve å skrive ned det som skjer. Kort fortalt bor jeg i en av Norges beste studiebyer, og er kommet inn på et relativt greit studie. Jeg har mange venner, få som er gode, flere som bare er til. Lever i grunn et hektisk liv, der hvor alt skjer kjempe fort, men fortsatt ikke fort nok.

Jeg har en mann, håper jeg i alle fall, selv om jeg vet at han ikke er min. Jeg vil han skal være min, bare min. Det skjer aldri. Fortsatt er han min beste venn, den som jeg vil dele alt med. Klarer aldri helt å si hva jeg mener om oss, så jeg kan bare skylde på meg selv egentlig.

Dagen er korte, men ukene lange. Jeg savner moren min, hun er god å ha.

Som oftest ser du meg leende bak et gatehjørne, helst av folk som ikke eier selvinnsikt. Jeg kan være skummelt sur, men det er bare når jeg må. Ellers hater jeg å være syk, og er livredd for å dø.

Takk for denne gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar