mandag 19. oktober 2009

Mandag.

Det er mandag. Er nettopp kommet fra skolen, skal på jobb om en time, og jeg sitter på badegulvet hjemme. Det er varmt. Jeg liker egentlig ikke varmen, men idag elsker jeg den. Jeg er lei av at det er iskaldt ute samtidig som det regner, jeg savner snø. Ordentlig vinter vil jeg ha.

Jeg ser frem til vinter, og jeg ser frem til nyttår. Jeg gleder meg til skisesongen begynner, og liker igrunn at fotballsesongen snart er over. En skal aldri klage over gull.

Jeg er i et rart humør for tiden. Lurer på om jeg har for mye tid, selv om jeg vet at tiden min nesten ikke strekker til noe som helst. Jeg tenker, tenker mye når jeg er alene. Det er aldri bra, eller jo noen ganger. Kanskje.

Det er mye som blir sagt, lite som egentlig har noen mening. Det er fint, dette er mitt.

Fred ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar